K O M U N I K A T Y






Strona główna > Komunikacja w latach 2001-2010 > Autobusy w latach 2001-2010 > MZA R-5 Inflancka (+2003)

5250, 2880

Z archiwum MZA.
Fot. Andrzej Neuman.

Ocena tego pliku (Aktualna ocena : 4.2 / 5 z 5 głosów)
Infomacje o pliku
Nazwa pliku:52502C_2880~0.JPG
Nazwa albumu:3872 / MZA R-5 Inflancka (+2003)
Ocena (5 głosów):44444
Słowa kluczowe:IK280 / 5250 / 723 / 2880 / IK405 / ZajezdniaInflancka / 2001
Data:12.02.2001
Miejsce:Zajezdnia Inflancka
Nr pojazdu:5250, 2880
Linia:723
Wielkość pliku:491 KiB
Data dodania:09, Styczeń 2021
Wymiary:1200 x 647 pikseli
Wyświetleń:552 razy
URL:http://omni-bus.eu/archiwum/displayimage.php?pid=112523
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 43 z 43
Strona: 1

lenka   [09, Styczeń 2021 at 12:54 AM]
No i dodatek na 723. Nigdy nie mogłem zrozumieć tej polityki obsługowej. R5 na 723,362, 413,508,509,518 i jeszcze pewnie kilku innych liniach
~P   [09, Styczeń 2021 at 02:01 AM]
Zawsze zastanowiało mnie dlaczego w ikarusach nie stosowano drzwi skrzydłowych, jak choćby w jelczach. W 1986 roku będąc w Mińsku na Białorusi widziałem ikarusy 280 z takimi właśnie drzwiami skrzydłowymi, które wyglądały fajnie i bardzo nowocześnie. Dziwiło mnie więc dlaczego do Polski trafiały nieco archaiczne wersje "harmonijkowe". Trzeba było kilka lat zaczekać na to "cudo", a dwa pierwsze egzemplarze to dostarczone 5250 i 5251. W tych wozach raziło mnie bardzo przesunięcie drugich drzwi do przodu. Ten "błąd" po kilku latach został naprawiony...
~P   [09, Styczeń 2021 at 03:57 AM]
A ja myślałem, że to z powodu szalonej wizji designera Uśmiech A tak na marginesie potem silnik się jakoś zmieścił i było już odpowiednio symetrycznie?
prosper5250   [09, Styczeń 2021 at 08:15 AM]
👍
~Edek   [09, Styczeń 2021 at 04:14 PM]
Inflancka częściowo wypełniała brak Pożarowej, stąd obsługa tych linii.
Marcin2294   [09, Styczeń 2021 at 08:23 PM]
Najbardziej egzotyczne to te kursujące wyłącznie na prawym brzegu Wisły czyli 169 i 308 obsługiwane zazwyczaj kurduplami oraz wyżej wspomniane 723.
lenka   [09, Styczeń 2021 at 09:11 PM]
308 to akurat pewnie ze względu na tabor, czyli te kurdupelki 405. Po za tym na pl.Hallera z Inflanckiej to moment Bardzo szczęśliwy
Marcin2294   [09, Styczeń 2021 at 09:26 PM]
No jak nie rozumiesz polityki obsł., skoro wyjaśniłeś mi powód obsady 308.Puszczać oczko Na wschodni też rzut beretem, ale zawsze to prawa strona i jurysdykcja Stalowej i Ostrobramskiej, wcześniej Pożarowej. Poza tym Wisła jakoś tak wyznaczała granicę, że zawsze liczyłem ile mamy linii, które ją przekraczają. (traktowałem je jak eksterytorialne) wiesz co mam na myśli?. No sam się dziwisz tym innym liniom, które wymieniłeś - no tak, a one były nawet bardziej po drodze Inflanckiej przy wyjazdach i zjazdach.
Nieważne z jakiego względu te 308 na R-5 (tabor czy inne), Ciebie to zaskakiwało i mnie również, a ja tylko podaję pozostałe linie z R-5 i nie wchodzę w demagogię... ale niedługo później już na 308 zasuwała Stalowa serią 13xx. Puszczać oczko Może trochę jednak wszedłem. Uśmiech
To wszystko nic to. Najlepsze było, kiedy to Redutowa obsługiwała 805 (zjazdy jako 190 - ok.) przez chwilę i to całkiem niedawno, a wcześniej chociażby R-11 na 355, o R-12 na 355 nie wspominam, a zjazdy na pusto. Puszczać oczko Oooo!! Jednak wspomniałem. Mnożyć można te przykłady ale możemy zacząć, bo czemu nie. Kto pierwszy? Uśmiech
lenka   [09, Styczeń 2021 at 09:59 PM]
O tak tak było R6 na 805, a potem zabroniono odkurzaczy puszczać przez Śląsko-Dąbrowski i sprawa się rypła Bardzo szczęśliwy Co Ja się zresztą czepiać mam burdelu jaki był kiedyś, jak on i tak nie dorównywał obecnemu burdelowi obsługowemu Przewracanie oczami
Marcin2294   [09, Styczeń 2021 at 10:02 PM]
To fakt. To co teraz ma miejsce, to "klękajcie narody".
Marcin2294   [09, Styczeń 2021 at 10:16 PM]
"Na każdym zebraniu jest taka sytuacja, że ktoś musi zacząć pierwszy" Zatem ja mówię 522 (Znana-Wilanów) z R-13.
lenka   [09, Styczeń 2021 at 10:21 PM]
E tam, pewnie Stalowa zaczynała z Bankowego i na nim kończyła te 522. Moja ulubiona obsługa linia 743. Arriva pobranie dokumentów było 2.56, teraz jest 3.06 i na pusto dymam 32km do Wolicy koło Płochocina pod samym Błoniem. Start 4.11 spod fabryki denaturatu. jest jeszcze 712, obydwie brygady Arrivy jadą na pusto z Płochocińskiej na Stare Babice, mało tego 1/712 tam też kończy sporo po północy
Panie i Panowie, kto da więcej Nabijam się Przewracanie oczami
Marcin2294   [09, Styczeń 2021 at 10:29 PM]
Tak, tam kończyła. Ale u nas na naszej stronie obcy zakład ze wschodu Puszczać oczko
Dooobre !!! te 743 jak PKS, ja bym się cieszył z jazdy na pusto.
109 z R-11 zjazdy na pusto były z Centralnego. (lata 80-te) Więcej nie dałem ale zawsze coś. Wiesz, że ja tylko z pamięci. Ale mam w zanadrzu cosik.
Faktycznie, to co było kiedyś, to małe miki do obecnej głupoty rozdysponowania brygad.
lenka   [09, Styczeń 2021 at 10:34 PM]
Za czasów ITS pamiętam jak miałem wyjazdy na pusto do Falenicy na 146, na Gocław na 509. No cóż Mobilis z Ursusa przyjeżdza na Buków na 211, na Choszczówkę na 133, jeżdzili też na Olszynkę na 102 i nikt nie pyta czy te autobusy zarabiaja na siebie przy takich dojazdach i zjazdach Pomysł
Marcin2294   [09, Styczeń 2021 at 10:37 PM]
No okej, to są skrajności, ale powspominajmy te sprzed lat. Bo tych to nic i nikt nie przebije. Takie 132 i 432 z R-6. 116, 122 z R-6 to lata 70-80.
No kiedyś to i na Płochocińską Redutowa zaiwaniała. lub na 113 czyli na rondo Waszyngtona. Ale nie było wyjścia, bo nie istniały Pożarowa i Ostrobramska.
Dajmy szansę czasom współczesnym i 70-80 -, 90-2000, 2000-2010 tak około.
lenka   [09, Styczeń 2021 at 10:42 PM]
Nie no myślałem że chcesz o czasach nowożytnych pogadać, a nie wiedziałem że dokopałeś się do archeo Śmiech
lenka   [09, Styczeń 2021 at 10:43 PM]
707 Mobilis na pusto do Piaseczna pogina
Marcin2294   [09, Styczeń 2021 at 10:44 PM]
A skąd ten pogina, z Ursusa? O współczesnych mało mam zielonego pojęcia. Nabijam się Śmiech Ale okej, dawaj współczesne, czegoś się dowiem. Puszczać oczko
lenka   [09, Styczeń 2021 at 10:49 PM]
Z Ursusa, tam jedyna baza została. R13 na pusto do Starych Załubic na 705. Całą trasę na pusto, kiedyś jezdziły liniowo od FSO, zarówno 705,735,734, to i kierowcy z Płochocińskiej mieli lepszy dojazd na bazę
lenka   [09, Styczeń 2021 at 10:52 PM]
Były też wyjazdy PKS GM na pusto to Góry Kalwarii na 742, to dopiero był czad, teraz R7 z Kabat o 3.35 startuje, żeby o 4.20 z Góry Kalwarii wystartować, a Ajent pedałował na pusto, bo dojazdy i zjazdy nie płatne Przewracanie oczami
Marcin2294   [09, Styczeń 2021 at 10:56 PM]
Dajcie spokój, ale marnotrawstwo. Zły Zszokowany Zaskoczony
lenka   [09, Styczeń 2021 at 11:01 PM]
Obecnie jeszcze Mobilis startuje z Piaseczna na 710, a PKS GM też z Piaseczna na 739, oczywiście tylko część brygad, ale za to całe 179 na Ursynowie obsługuje PKS GM.
Marcin2294   [09, Styczeń 2021 at 11:04 PM]
Uświadom mnie Kolego gdzie stacjonują owi operatorzy i skąd wyjeżdżają na obsługę. Ja zaczynałem (zjazdy też, od 1997) często 107 lub 516, raz chyba maraton na 111 (pałkach) z Esperanto i wydawało mi się to niedorzeczne, bo za miedzą Inflancka.
lenka   [09, Styczeń 2021 at 11:24 PM]
PKS GM Klementowicka- Targówek Przemysłowy, Arriva -Płochocińska, Mobilis -Posąg 7 Panienek-Ursus
Esperanto to blisko i wszystkie zjazdy z Emilki/Centralnego to też norma dla wszystkich przewozników
Marcin2294   [09, Styczeń 2021 at 11:26 PM]
Arriva w byłej bazie Michalczewskiego? Teraz mam wyobraźnię i mogę myśleć. Na Utracie ktoś jest?
Marcin2294   [09, Styczeń 2021 at 11:31 PM]
A nie było mostu nawet Łazienkowskiego, to było dopiero. No dobry wieczór Panu 3872. Wreszcie ktoś z "przeszłością" Puszczać oczko No fakt, ze zdjęć przypominam sobie. To 140 to już kompletna porażka. A na 325 nie było dziwadeł, tak mi coś świta?
lenka- Kumplu! nic do Ciebie nie mam, ale ja to jednak stary gad (jak ty, tylko wypadłem z obiegu) i mentalnie żyję historią komunikacji bardziej, jak teraźniejszością. Ale dawaj obecne smaczki obsługowe, nie przestawaj, te porażają moje 3 komórki szare, a tamte z dawnych lat tylko lekko drażniły i drażnią w takim układzie. Bardzo szczęśliwy
Marcin2294   [09, Styczeń 2021 at 11:33 PM]
177 Z R-6 Jelczami PR110, kiedy tylko uruchomili. Na 166 też Pożarowa.
~Nordyk110   [10, Styczeń 2021 at 12:33 AM]
Na starym 142 jeździła R6 redutowa. Fajne ale nie wiem po co.
Marcin2294   [10, Styczeń 2021 at 12:52 AM]
No fakt, sam raz trafiłem solówką w 97' i to jeszcze przed Listopadem. A dechy leżały do 2002 co najmniej, tylko niepotrzebne, ale nie na dyspozytorni tylko jak się wspinało na górę do biura, to koło schodów od dupy strony. (kto poznał R-6, ten wie)
~Nieciej   [10, Styczeń 2021 at 12:58 AM]
No i trzeba pamiętać, że przed w PRL i na początku transformacji nie istniało w ogóle coś takiego jak zjazdy po trasie linii do wyznaczonego "ostatniego przystanku" - odbywały się one "na pusto" przy użyciu tablicy ZJAZD DO ZAKŁADU "...", od krańca na którym rozkład brygady się kończył. Żółte tablice ZJAZD DO ZAJEZDNI PO TRASIE LINII, OSTATNI PRZYSTANEK: " " pierwsze widziałem chyba w 1992 roku, ale pewnie koncepcja dodatkowej oferty przewozowej została uruchomiona trochę wcześniej - jako 15-latek raczej w porach zjazdów (także szczytowych) się autobusami za często nie woziłem. Żeby było weselej, takich zjazdów wtedy nie było w rozkładach przystankowych, więc podjeżdżały jako niespodzianka - dla "nieczytatych" często ostatecznie niekiedy okazywała się ona smutna, bo musieli na piechtę drałować czasem przez rozległe skrzyżowanie na właściwy przystanek, by tam czekać na "pełny" kurs (z PŁOWIECKA 03 na 01 to "normalna" Cetka mogła zdążyć takiemu uciec).
Marcin2294   [10, Styczeń 2021 at 01:07 AM]
To prawda ale nie do końca, bo w soboty i niedziele 2 brygady 167 ok. 21 i z minutami zjeżdżały z Rakowieckiej na Dw. Zachodni na pusto i tam przybierały numer 384, po czym zaiwaniały na Hutę. Fakt, z Huty zjazd na pusto. Ale jednak jakiś pomysł i wcielony został, wdrożony i działał. Ale ogólnie masz rację, tak było zazwyczaj, jak mówisz. No wiem, to była dowozówka pracowników Huty Warszawa.
lenka   [10, Styczeń 2021 at 09:43 AM]
384 w soboty i niedzielę Pytanie Godzina widzę pózna ale raczej 184 to było Bardzo szczęśliwy
Marcin2294   [10, Styczeń 2021 at 10:37 AM]
No właśnie nie 184, a 384 tylko w godzinach wieczornych i bez rozkładu (dla kierowcy był, jak teraz czy wcześniej wtyczka ale bez brygadówek jeszcze). Sam wielokrotnie dekorowałem, a leciał Górczewską jak normalne 384. Właśnie, to było coś dziwnego ale miało miejsce pod koniec lat 80- tych. To była dowozówka pracowników huty.
R10   [10, Styczeń 2021 at 02:28 PM]
Ja dorzucę obsługowe wspominki drugiej połowy lat 80-tych i szok jakiego doświadczyłem widząc np. Woronicza na 146:) Podobno w ramach jakiś testów, ale przez widok m.in. 2061, 2066, 2095, 2101, 2146, 2174, 2177, 2193, 2200, 2216 przez ok. tydzień posuwającyh na tej linii był nie lada wydarzeniem:) W owym czsie R7 widywałem też na C i 183. Z kolei "Ostra" miała we władanie 125 ( stare oczywiscie:) i chyba 144 ( ale tu już taki pewien nie jestem). Dla dopełnienia dorzucę jeszcze Chełmską na 117 na solówkach ( np. pomarańczka 223 ), co wówczas było równie szokującym wydarzeniem jak przegubowe R7 na 146:-))
~P   [10, Styczeń 2021 at 09:34 PM]
To były testy. Wybrane wozy z Woronicza (ja najczęściej widywałem 2200) przez pewien czas obsługiwały różne linie w ramach jednej zajezdni. Testy na jednej konkretnej linii trwały jeden tydzień, potem następowała zmiana linii, a później - zmiana zajezdni. Nie pamiętam czy w danym tygodniu była testowana tylko jedna linia, czy może kilka naraz. Dla mnie zaskakujące było pojawienie się wozów z Woronicza na różnych rdzennych liniach Redutowej, a także Kleszczowej.
R10   [10, Styczeń 2021 at 11:26 PM]
Czemu te testy miały służyć??
Marcin2294   [10, Styczeń 2021 at 11:46 PM]
W "środowisku" mówiło się, że śrubują czasy przejazdów. Puszczać oczko Projekt nosił nazwę "Aster". Każdy zakład i linię przelecieli (7 dni na jedną) dając w zamian 114, 125 i 174 zazwyczaj, pewnie zależało od zakładu. To tak pokrótce.
~Murgrabia   [11, Styczeń 2021 at 02:45 PM]
010/178/B z arrivy, zaczynające z Metra Świętokrzyska Puszczać oczko Poginało się S8-Wisłostradą-Grodzką-Trasą WZ i do Banknota, moja wypróbowana opcja dojazdu Puszczać oczko
~Murgrabia   [11, Styczeń 2021 at 02:47 PM]
Tak, sam osobiście jechałem w tamtych zamierzchłych czasach, wozem 2066 na linii 166. Taka przymiarka do dzisiejszego burdelu obsługowego, ten cały "Aster" Puszczać oczko
~Murgrabia   [11, Styczeń 2021 at 02:49 PM]
arriva jest od 2016 w bazie na Płochocińskiej, więc to żadna "nowość" i "zdziwko".
~Murgrabia   [12, Styczeń 2021 at 01:34 AM]
...że już nie wspomnę o zjazdach tej brygady ze Skoroszy Puszczać oczko Nowolazurową-Połczyńską-S8... Puszczać oczko
~Edek   [18, Styczeń 2021 at 04:38 PM]
A o systemie Aster mógłbym długo opowiadać, mam że dwa zeszyty zapisane wozami z Woronicza, które wtedy jeździiły po całej Warszawie. Dzięki temu po raz pierwszy dotarłem na przykład na Rembertów, by spisać woroniczańskie przeguby na 153...
lenka   [18, Styczeń 2021 at 06:31 PM]
To Ja chętnie zapoznał bym się z tymi notatkami, oficjalnie lub mniej oficjalnie Uśmiech

Komentarz 1 do 43 z 43
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?: